12 kwietnia 2013

I Am the Winner As Well

Dzisiaj przyszła do mnie pocztą nagroda za zagłosowanie w konkursie Szyciowy Blog Roku. Nie kwalifikowałam się na to, by zgłosić swojego bloga, ale to nic nie szkodzi. Postanowiłam zagłosować na te, które autentycznie lubię.

Ta nagroda to moje małe spełnione marzonko. Już ją kiedyś miałam w swoich rękach, bo pożyczyłam tę pozycję z biblioteki, ale ponieważ ktoś ją przyblokował w bibliotece, to postanowiłam ją nabyć na własność, zwłaszcza, że mam zagwozdkę przy projekcie nr 1. Nijak nie umiem przebrnąć wszycia kieszeni... Już miałam sobie kupić ją w Empiku, zamówienie złożyłam, aż tu nagle czytam e-maile i nie wierzę!

Wygrałam nagrodę książkową ufundowaną przez wydawnictwo Łucznik! Jeszcze 2 tygodnie trwałam w niepewności, czy to na pewno będzie pozycja o której marzę, bo przecież do wygrania były trzy różne. I jest, dzisiaj przytuptałam z nią z poczty i cieszę się jak "dziki ryś" (powiedzenie Hubbika) :).
Oto książka, o której tyle się rozwodzę :)

Nie jedna z Was zna tą okładkę :)

Spis treści część pierwsza.

Spis treści część druga.

Ta książka, to istna kopalnia porad. Wszędzie tam gdzie opisy z Burdy nie wystarczają, książka idzie z pomocą zagubionej, początkującej krawcowej. Ilustracje są bardzo czytelne i opisy zwięzłe i na temat.

Przejrzyste ilustracje i opisy.
Teraz można mi gratulować hihihi.

Today I've received a reward for voting in "Szyciowy Blog Roku" contest (trans. Sewing Blog of a Year). I didn't qualify to take part in it, but it doesn't matter. I could vote, so I decided to vote for the blogs I really and truly like.

This reward is a book and a fulfilment of my little dream. I did have it in my hand before, for I borrowed it from a library. This time somebody blocked it for a long time. While sewing I missed tips from the book. I decided to buy my own copy of it. Still the more that I have some setbacks in my project no 1. I have a problem with pockets and its flaps. I'd already placed my order in a book shop, and all of a sudden... I couldn't believe! I received an e-mail informing me that I am a winner among those who were voting.

I won a book founded by a publisher called Łucznik. Two more weeks I lived in uncertainty if it would be the title I'd been dreaming of. In reality there were three different books to win. And there it is... I brought it from the post office and I am in high heavens. This is the book I am talking about (in English language it is A Guide To Fashion Sewing by Connie Amaden - Crawford)


Many Polish sewing persons recognise this cover :)


Table of contents part I

Table of contents part II

This book contains many practical tips. When the instructions from Burda are not enough, this book lends a hand to a lost novice tailor. Pictures and instructions are very concise and clear.

Clear illustrations and descriptions.
Now you can congratulate me hihihihi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miły gościu! Bardzo dziękuję za Twój komentarz.
Dear Visitor! Thank you for your comment.

You might also like: